QUIZ: Βρείτε τις διαφορές…
ΣΥΝΕΚ
… συγκρότηση επιτροπών αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου , Απεργιακό ταμείο , πολιτιστικές δράσεις , Αντίδραση στην αξιολόγηση Αντίδραση στο νέο Λύκειο |
Παρέμβαση
Εκπαιδευτικών για τη ρήξη και την ανατροπή!
Απαιτούμε να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την αντιδραστική
αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης. Επαναφορά τομέων και ειδικοτήτων της ΤΕΕ που
καταργήθηκαν. Όχι
σε ταξικούς – εξεταστικούς φραγμούς. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση
σχολείου! Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση. Ιδιαίτερη μέριμνα για
τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Π. Δ. Σ. και Ενισχυτική Διδασκαλία για όσους
έχουν ανάγκη.
√
Όχι στην αξιολόγηση. Διαγραφή από
τα σωματεία κάθε στελέχους εκπαίδευσης που θα εμπλακεί σε αξιολόγηση εναντίον
εκπαιδευτικών. Όχι στο παρουσιολόγιο-ποινολόγιο. Όχι στη συρρίκνωση των
δικαιωμάτων του συλλόγου διδασκόντων. Όχι
στα σχέδια για διευθυντές και στελέχη με υπερεξουσίες και την εισαγωγή μάνατζερ.
√
Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους!
Καμιά διαθεσιμότητα, υποχρεωτική μετάταξη, απόλυση! Να ανακληθούν τώρα οι
διαθεσιμότητες – υποχρεωτικές μετατάξεις. Κατάργηση
του μισθολογίου–βαθμολογίου της φτώχειας και της χειραγώγησης. Αυξήσεις στους
μισθούς. Κατάργηση του ν. 4024/11. Πλήρης
σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας. Όχι στη διάλυση της επικουρικής ασφάλισης
και τη μείωση του εφάπαξ. Κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων.
√
Ελευθερία, δικαιοσύνη, δημοκρατικά δικαιώματα στα σχολειά και στους τόπους
εργασίας. Παιδαγωγική ελευθερία,
δημοκρατία χωρίς διοικητικές παρεμβάσεις. Να καταργηθεί
η πολιτική επιστράτευση κατά των απεργών. Καμιά δίωξη ενάντια στους
αγωνιζόμενους. Άμεση κατάργηση των νόμων για
το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12) που θέτουν τους
εκπαιδευτικούς υπό διωγμό.
|
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΠΑΡΕΜΒΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- μόνιμη και
σταθερή δουλειά για όλους.
- μαζικούς διορισμούς – επιστροφή στα σχολεία όλων των συναδέλφων που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα. - κατάργηση του νόμου για αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, - κατάργηση του ενιαίου φτωχολογίου - βαθμολογίου. - πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας. - δημόσια και δωρεάν κοινωνικά αγαθά (παιδεία, υγεία, ασφάλιση, ρεύμα, νερό) ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΣΕΙΣ. ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ:
Ø Με εκπαιδευτικούς που θα δουλεύουν με αξιοπρέπεια
και ελευθερία.
Ø
Που θα παρέχει μόρφωση για όλα τα
παιδιά και θα εξασφαλίζει τους όρους για την ολόπλευρη ανάπτυξη της
προσωπικότητας τους.
|
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ανατροπή
των απολύσεων - Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους.
Όχι στην
αξιολόγηση- πειθάρχηση. Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου
Ενάντια
στους ταξικούς φραγμούς – Δωρεάν
Δημόσια Εκπαίδευση για όλα τα παιδιά Δουλειά
– δωρεάν Παιδεία – δωρεάν Υγεία για όλο το λαό χωρίς προϋποθέσεις.
Δεν
μπορούμε να περιμένουμε την επόμενη σχολική χρονιά. Μπροστά μας υπάρχει μόνο ένας δρόμος: η προετοιμασία ενός μεγάλου απεργιακού αγώνα, ενός αγώνα με μεγαλύτερη διάρκεια,
αποφασιστικότητα και αυτοπεποίθηση.
|
Αυτό
λοιπόν που αδυνατώ να καταλάβω είναι το εξής: Τελικά, συνάδελφοι, επί της
ουσίας, που ακριβώς διαφωνείτε; Στις
θέσεις, στις απόψεις ή στον τρόπο δράσης;
Μήπως
αυτό που σας χωρίζει είναι τελικά το περίφημο πολιτικό πλαίσιο και οι κομματικές ταμπέλες; Μήπως είναι οι
προσωπικές φιλοδοξίες, και οι ηγεμονισμοί;
Στις βάρβαρες εποχές που ζούμε, ο Συνδικαλισμός είναι το τελευταίο μας καταφύγιο. Ας
σταματήσουμε να τον καταστρέφουμε με λογικές, ιδεοληψίες και πρακτικές που τον
αποδυναμώνουν.
Εμείς απ’ την πλευρά μας
- Δεν επιλέγουμε τον εύκολο δρόμο της καταγγελίας ή της αποχής, και κυρίως δεν στρεφόμαστε ενάντια στο συνδικαλισμό.
- Δεν έχουμε πολιτικό πλαίσιο γιατί θέλουμε να ενώσουμε και όχι να χωρίσουμε.
Η πολιτική καθοδήγηση βολεύει, αλλά αποχαυνώνει, το πολιτικό πλαίσιο περιχαρακώνει και οι
τεχνητές διαφορές ομαδοποιούν. Οι ταμπέλες διαχωρίζουν και φτιάχνουν μαντριά με
φίλους και εχθρούς.
- Δεν έχουμε αγωνιστικό πρόγραμμα γιατί δεν πιστεύουμε σε προκάτ λύσεις ή σε ένα φάρμακο δια πάσαν νόσο.
- Δεν ήρθαμε για να γαντζωθούμε στις συνδικαλιστικές επάλξεις.
Θέλουμε να ακουστεί η
σιωπηλή πλειοψηφία που καταφέρνουμε πάντα να διώχνουμε από τις συνελεύσεις,
να ακουστεί η φωνή των συλλόγων, να ακούσουμε τους συναδέλφους που απέχουν, που
δεν εκφράζονται , που δεν έχουν πρόσβαση στον αιρετό της τάδε παράταξης.
Η δημοκρατία είναι δύσκολη. Ας ακούσουμε τις άλλες απόψεις
και ας προσπαθήσουμε κάποτε να συνθέσουμε και όχι να πείσουμε.
Κύριος σκοπός μας είναι να αφυπνίσουμε, να ενεργοποιήσουμε ,
να εισαγάγουμε καινά δαιμόνια. Καλούμε τους συναδέλφους να μας πλαισιώσουν, να
μας δυναμώσουν και γιατί όχι να μας
αντικαταστήσουν .
Θα πρέπει να δούμε ανάγκες των μαθητών, των συναδέλφων του
σχολείου και της κοινωνίας και να ανταποκριθούμε. Πρέπει να αποκαταστήσουμε τον
Έλληνα εκπαιδευτικό στα μάτια της κοινωνίας αφού όμως πρώτα αποκαταστήσουμε τα συνδικαλιστικά όργανα
στα μάτια του εκπαιδευτικού.
Μεγαλόπνοα σχέδια κάποιον ρομαντικών, ίσως σκεφθείτε. Πείτε
το κι έτσι. Πρέπει όμως να γίνει μια αρχή μπας και μπει ένα τέλος. Ίσως δεν
είμαστε οι πιο έμπειροι, οι πιο ικανοί ή οι πιο κατάλληλοι
Αναμφισβήτητα όμως είμαστε θαρραλέοι –γιατί τολμάμε
Αναμφισβήτητα
όμως είμαστε πρωτοπόροι -γιατί οι
παραδοσιακές παρατάξεις αδυνατούν να μας
καταλάβουν (ή αυτό προσποιούνται)
Σας καλούμε να μας στηρίξετε
Δύναμή μας είναι η συμμετοχή σας.
ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Κουμάκης Κυριάκος, Λακιωτάκη Πολύμνια, Νικολάου
Γιάννης, Σταυγιαννουδάκης Στυλιανός, Ταμπάκης Νίκος, Τζιλιβάκης
Κώστας